Sídlo společnosti
U zákrutu 1778/5
106 00 Praha 10 - Záběhlice
IČ:07749589
DIČ:CZ07749589
Spisová značka: C 306444
- vedená u Ms v Praze
U zákrutu 1778/5
106 00 Praha 10 - Záběhlice
IČ:07749589
DIČ:CZ07749589
Spisová značka: C 306444
U zákrutu 1778/5
106 00 Praha 10 - Záběhlice
E-mail: info@starinsurance.cz
www: www.starinsurance.cz
Komerční banka, a.s.
Číslo účtu: 115-8498880207/0100
Česká národní banka, Na Příkopě 28,
Obchodní firma: | STAR INSURANCE GROUP, s.r.o. |
Identifikační číslo: | 07749589 |
Sídlo: | U zákrutu 1778/5, 10600, Praha 10 |
Statutární orgán: | Ing.Petr Kmoch, jednatel |
Spisová značka: | C 306444 vedená u Městského soudu v Praze |
Kontaktní e-mail: | info@starinsurance.cz |
web: | www.starinsurance.cz |
Orgán dohledu: | Česká národní banka, Na příkopě 28, 115 03 Praha 1 |
Povinné informace o samostatném zprostředkovateli dle § 88 zákona č. 170/2018 Sb. o distribuci pojištění a zajištění, které je samostatný zprostředkovatel povinen před uzavřením pojistné smlouvy nebo, je-li to nezbytné, při její změně zájemci o pojištění, zákazníkovi nebo pojistníkovi sdělit (dále jen „zákazník“).
Samostatný zprostředkovatel bude pro komunikaci se zákazníkem používat český jazyk. V tomto jazyce bude zákazník od samostatného zprostředkovatele dostávat dokumenty a jiné informace. Zákazník může se samostatným zprostředkovatelem komunikovat, osobně, telefonicky písemně nebo prostřednictvím elektronické pošty (email).
Zákazník má možnost si zvolit, zdali mu budou informace stanovené právními předpisy samostatným zprostředkovatelem poskytovány prostřednictvím listinných záznamů a zpráv nebo elektronicky prostřednictvím jiného trvalého nosiče dat. Zákazník potvrzuje, že mu byly nabídnuty obě možnosti poskytování informací a že souhlasí s poskytováním informací prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků (jiný trvalý nosič dat). V případě, že zákazník bude požadovat poskytování informací v listinné podobě, sdělí svůj požadavek samostatnému zprostředkovateli a ten informace v této podobě zákazníkovi poskytne.
Samostatný zprostředkovatel je evidován v registru pojišťovacích zprostředkovatelů vedeném u ČNB. Registr pojišťovacích zprostředkovatelů je veden Českou národní bankou. Zápis ve zmíněném registru je možno ověřit na internetových stránkách České národní banky - www.cnb.cz v sekci: Registr pojišťovacích zprostředkovatelů a samostatných likvidátorů pojistných událostí.
Jménem samostatného zprostředkovatele jednají zaměstnanci oprávnění k poskytování pojišťovacích služeb, jejichž jméno je uvedeno na záznamu z jednání; vázaní zástupci a doplňkoví pojišťovací zprostředkovatelé, jejíž seznam je k dispozici na webových stránkách České národní banky v sekci: Registr pojišťovacích zprostředkovatelů a samostatných likvidátorů pojistných událostí.
Jak můžete podat stížnost:
Bude-li zákazník s prací některého ze zaměstnanců, vázaných zástupců a doplňkových pojišťovacích zprostředkovatelů nespokojen, je oprávněn stěžovat si: E-mailem - info@starinsurance.cz; nebo Doporučeným dopisem adresovaným statutárnímu orgánu, zaslaným na adresu sídla společnosti uvedeného v záhlaví tohoto dokumentu; neboOrgánu dohledu nad činností pojišťovacích zprostředkovatelů, kterým je Česká národní banka (www.cnb.cz). V případě neživotního pojištění lze podat návrh na řešení sporu České obchodní inspekci (www.coi.cz), nebo Kanceláři ombudsmana České asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz).V případě životního pojištění lze podat návrh na řešení sporu finančnímu arbitrovi (www.finarbitr.cz). V případě smluv uzavřených online je možné využít také platformu pro řešení spotřebitelských sporů, která je dostupná na stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podáním stížnosti není dotčeno Vaše právo obrátit se na soud.
Prohlášení samostatného zprostředkovatele
Samostatný zprostředkovatel, vázaný zástupce a doplňkový pojišťovací zprostředkovatel nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a kapitálu pojišťovny, se kterou má být pojištění sjednáno. Pojišťovna, se kterou má být pojištění sjednáno, ani žádná z osob danou pojišťovnu ovládající nemá přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech samostatného zprostředkovatele, vázaného zástupce a doplňkového pojišťovacího zprostředkovatele.
Samostatný zprostředkovatel zprostředkovává pojištění na základě oprávnění podle § 6 zákona č. 170 / 2018 Sb. jako:
Samostatný zprostředkovatel, vázaný zástupce a doplňkový pojišťovací zprostředkovatel potvrzuje, že svoji činnost vykonává s odbornou péčí, chrání zájmy spotřebitele, neuvádí nepravdivé, nepřesné, nedoložené, neúplné, nejasné nebo dvojsmyslné údaje a informace, nezamlčuje údaje o charakteru a vlastnostech poskytovaných služeb.Před uzavřením pojistné smlouvy je samostatný zprostředkovatel, vázaný zástupce a doplňkový pojišťovací zprostředkovatel povinen, zejména na základě informací poskytnutých zákazníkem a v závislosti na charakteru sjednávaného pojištění, zaznamenat požadavky a potřeby zákazníka související se sjednávaným pojištěním a důvody, na kterých pojišťovací zprostředkovatel zakládá svá doporučení pro výběr daného pojistného produktu.Samostatný zprostředkovatel je odměňován pojišťovnou, u které je pojištění sjednáno, vázaný zástupce a doplňkový pojišťovací zprostředkovatel je odměňován samostatným zprostředkovatelem. Samostatný zprostředkovatel nepřijímá odměnu hrazenou přímo zákazníkem.
Na žádost zákazníka samostatný zprostředkovatel, vázaný zástupce nebo doplňkový pojišťovací zprostředkovatel sdělí způsob svého odměňování vztahující se k sjednávanému pojištění.
Samostatný zprostředkovatel vykonává zprostředkovatelskou činnost pro pojišťovny (je oprávněn sjednávat pojištění s pojišťovnami) a pro pobočky zahraniční pojišťovny:
Společnost STAR INSURANCE GROUP, s.r.o., IČ: 07749589, se sídlem: U zákrutu 1778/5, Záběhlice, 106 00 Praha 10, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka: C 306444 (dále jen „Star“), telefonní číslo: +420 777 016 331, e-mail: info@starinsurance.cz, (dále jen „Star“), jakožto správce osobních údajů, si Vás tímto dovoluje informovat o způsobu a rozsahu zpracování Vašich osobních údajů a poučit Vás o právech, která jakožto subjekty osobních údajů máte v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů na straně „Star“ v souvislosti s činností „Star“ při nabízení, sjednávání a správou pojistných produktů a služeb, kdy „Star“ zpracovává Vaše osobní údaje.
Smyslem toho Informačního memoranda je Vám poskytnout informace o tom, jaké osobní údaje ve společnosti „Star“ shromažďujeme, jak s nimi nakládáme, k jakým účelům je využíváme, komu je můžeme poskytnout, kde můžete získat informace o Vašich osobních údajích, které zpracováváme, a jaká jsou Vaše individuální práva v oblasti ochrany osobních údajů. Ochranu osobních údajů považujeme za nedílnou součást svých závazků, a proto ji věnujeme náležitou pozornost.
Správcem Vašich osobních údajů je společnost STAR INSURANCE GROUP, s.r.o., IČ: 07749589, se sídlem: U zákrutu 1778/5, Záběhlice, 106 00 Praha 10, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka: C 306444. Subjektem údajů je každá fyzická osoba, k níž se osobní údaje vztahují.
Jsou to situace, kdy jste nám povinni předat určité osobní údaje jako podmínku toho, abychom Vám mohli zprostředkovat pojistný produkt nebo službu v případech:
Jsou to situace, kdy souhlasíte na principu dobrovolnosti s tím, abychom zpracovali Vámi poskytnuté, nebo jinak získané osobní údaje. Pokud souhlas neposkytnete, může to být důvodem, že Vám nebudeme schopni zajistit některé produkty a služby v případech:
Vaše osobní údaje zpracováváme v nezbytném rozsahu pro provozování pojišťovací činnosti.
Osobní údaje klienta jsou zpracovány automatizovaně i manuálně a mohou být zpřístupněny vlastním zaměstnancům, zpracovatelům nebo třetím stranám, s nimiž má zprostředkovatel uzavřenou smlouvu o zpracování osobních údajů a které zabezpečují činnosti a služby tvořící součást služeb poskytovaných zprostředkovatelem, osobám podle souhlasu klienta a osobám oprávněným na základě právních předpisů.
Vaše osobní údaje zpracovávají především zaměstnanci „Star“ nebo Vázaní zprostředkovatelé „Star“ (dále jen “VZ“) nebo Doplňkoví pojišťovací zprostředkovatelé (dále jen „DPZ“) „Star“, kteří jsou registrováni na ČNB dle zákona č.170/2018 Sb o distribuci pojištění a zajištění (dále jen „ZDPZ“). V potřebném a pro činnost „Star“ nutném rozsahu také třetí osoby, zejména poskytovatelé informačních systémů a technické infrastruktury. Před jakýmkoliv předáním Vašich osobních údajů třetí osobě vždy s touto osobou uzavřeme písemnou smlouvu, která obsahuje stejné záruky pro zpracování osobních údajů.
Vaše osobní údaje jsou uloženy u „Star“ po dobu nezbytnou pro naplnění stanoveného účelu, v žádném případě déle. Pro poskytování služeb zpracovává „Star“ jako Správce osobní údaje subjektu údajů po dobu trvání smlouvy uzavřené s daným subjektem údajů, po ukončení smluvního vztahu po dobu vyžadovanou právními předpisy (5 – 15 let) anebo nezbytně nutnou.
Vaše osobní údaje jsou zpřístupněny zejména zaměstnancům v roli správců pojištění nebo zprostředkovatelům v souvislosti s plněním jejich pracovních povinností, nebo “VZ“ „DZ“ „Star“, kteří jsou registrováni na ČNB dle „ZDPZ“, při kterých je nutné nakládat s osobními údaji zákazníků, pouze však v rozsahu, který je v tom kterém případě nezbytný a při dodržení veškerých možných bezpečnostních opatření. Vedle toho jsou Vaše osobní údaje předávány třetím osobám, které se podílejí na zpracování osobních údajů, a to:
„Star“ zpracovává osobní údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou právními předpisy stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů.
Zpracovává-li „Star“ osobní údaje na základě souhlasu subjektu údajů se zpracováním osobních údajů, může subjekt údajů takový souhlas kdykoli bez jakýchkoli vícenákladů odvolat. Odvoláním tohoto souhlasu však není dotčena zákonnost zpracování osobních údajů založená na tomto souhlasu před jeho odvoláním. Odvolat souhlas lze kdykoli písemně resp. zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní adresu „Star“, a to bez jakýchkoli následků pro stávající anebo budoucí smluvní vztahy mezi subjektem údajů a „Star“.
Při zpracování Vašich osobních údajů v rámci nabídky a uzavírání smluv v případě některých pojistných produktů, které na základě platných smluv a dohod zprostředkovává „Star“ v roli Správce (např. u pojištění dopravních prostředků, pojištění majetku občanů, apod.) může docházet k automatizovanému rozhodování včetně rozhodnutí o uzavření pojistné smlouvy anebo stanovení výše pojistného. O tomto postupu je vždy každý subjekt údajů zvlášť informován. Coby subjekt údajů máte právo získat od „Star“ potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k dalším informacím.
Osobní údaje klientů zpracovává „Star“ pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelům jejich zpracování. Průběžně posuzujeme, jestli nadále trvá potřeba zpracovávat určité osobní údaje potřebné pro určitý účel. Pokud zjistíme, že již nejsou potřebné pro žádný z účelů, pro které byly zpracovávány, údaje zlikvidujeme.
Právo na přístup
Pokud nás požádáte o informaci týkající se zpracování Vašich osobních údajů, poskytneme Vám bez zbytečného odkladu veškeré informace o tom, jaké údaje o Vás zpracováváme. Za poskytnutí takové informace máme právo požadovat přiměřenou úhradu nákladů vynaložených na poskytnutí této informace.
Právo na opravu
Pokud zjistíte, že osobní údaje, které o Vás zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na to, abychom je bez zbytečného odkladu opravili, popřípadě doplnili.
Právo na vymazání údajů
V některých případech máte právo, abychom Vaše osobní údaje vymazali. Vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu vymažeme, pokud je splněn některý z následujících důvodů:
Právo na omezení zpracování
Toto právo znamená, že máte právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů v případě, že zjistíte nebo se domníváte, že Vaše osobní údaje jsou zpracovávána v rozporu s platnou legislativou nebo by zpracování mohlo ohrozit Vaše práva a svobody. Případy, kdy k tomuto může docházet:
Právo vznést námitku
Máte v určitých případech také právo podat námitku proti zpracování svých osobních údajů. Jedná se především o takové situace, ve kterých nemáte možnost ovlivnit to, že Vaše osobní údaje budou zpracovány a nejedná se o plnění právní povinnosti nebo životně důležitý zájem (v těchto dvou případech toto právo uplatnit nelze).
Právo na přenositelnost
Máte právo získat od „Star“ jako Správce své osobní údaje, které jste nám poskytli. Dále má právo na to, aby na základě Vaší žádosti jsme předali Vaše osobní údaje přímo jinému správci (je-li to technicky proveditelné). Údaje Vám poskytneme ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.
Jak a kde uplatnit jednotlivá práva?
Ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním Vašich osobních údajů se můžete obracet na „Star“:
Telefonní kontakt: | +420 777 016 331 |
E-mail: | info@starinsurance.cz |
Písemně na adresu: | U zákrutu 1778/5, Záběhlice, 106 00 Praha 10 |
Podání stížnosti u Úřadu pro ochranu osobních údajů: Stížnost proti námi prováděnému zpracování osobních údajů můžete podat u Úřadu pro ochranu osobních údajů, adresa: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7,https://www.uoou.cz/.
„Star“ jako zpracovatel osobních údajů
V určitých případech nakládá „Star“ s Vašimi osobními údaji též z pověření jiné osoby (jiného správce). Jde na příklad o pojišťovny, které jsou oprávněny provozovat pojišťovací činnost na území České republiky a se kterými má „Star“ uzavřenu dohodu o spolupráci s předmětem činnosti zprostředkování pojištění. Pro bližší informace je vždy nutné kontaktovat konkrétního správce osobních údajů, není-li poskytnutím informací v konkrétním případě pověřena naše společnost.
Odkazy na jednotné číslo rovněž zahrnují číslo množné a naopak.
Postup vyřizování stížností a reklamací zákazníků / potenciálních zákazníků a třetích osob
1.1. Společnost STAR INSURANCE GROUP, s.r.o., se sídlem U zákrutu 1778/5, Záběhlice, 106 00 Praha 10, IČ: 077 49 589 (dále jen „Společnost“) je Českou národní bankou registrovaným samostatným zprostředkovatelem pojištění dle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění (dále „ZDPZ“).
1.2. Společnost je povinna poskytovat pojišťovací služby s odbornou péčí, za podmínek stanovených v obecně závazných právních předpisech.
1.3. Za vyřizování stížností a reklamací ve Společnosti je odpovědný jednatel Společnosti.
2.1. Předmětem reklamačního řádu je stanovit pravidla pro vyřizování stížností a reklamací zákazníků, potenciálních zákazníků, případně dalších oprávněných osob, vedení evidence stížností a reklamací a souvisejících činností.
2.2. Pro účely tohoto vnitřního předpisu se zákazníkem rozumí osoba, která na základě zprostředkovatelské činnosti Společnosti uzavřela s finanční institucí písemnou smlouvu, jejímž předmětem je finanční služba (zejm. pojištění).
2.3. Potenciálním zákazníkem se pro účely tohoto vnitřního předpisu rozumí osoba, které jsou nabízeny pojišťovací služby specifikované v článku 2.2.
3.1 Reklamací se rozumí podání zákazníka adresované Společnosti, ve kterém uvádí, že mu ze strany Společnosti byla poskytnuta služba v rozporu s obecně závaznými právními předpisy a obsahující požadavek na vyjádření Společnosti, nápravu vzniklého stavu a/nebo náhradu vzniklé újmy.
3.2 Stížností se rozumí podání zákazníka nebo potenciálního zákazníka, ve kterém si stěžuje na nepatřičné jednání zaměstnanců či jiných pracovníků (např. vázaných zástupců) Společnosti.
4.1 Reklamaci je oprávněn podat pouze zákazník.
4.2 Stížnost je oprávněn podat kromě zákazníka i potenciální zákazník Společnosti.
4.3 Reklamaci nebo stížnost je oprávněna podat také osoba, která jedná na základě plné moci za zákazníka/ potenciálního zákazníka Společnosti. Součástí reklamace nebo stížnosti potom musí být plná moc s úředně ověřeným podpisem zmocnitele, ze které vyplývá oprávnění zmocněnce podat reklamaci nebo stížnost za zákazníka/potenciálního zákazníka (Plná moc s úředně ověřeným podpisem není třeba při zastoupení advokátem).
4.4 V případě pojistných produktů může stížnost či reklamaci podat rovněž pojištěný nebo jiná oprávněná osoba. Pro účely tohoto vnitřního předpisu jsou osoby uvedené v tomto ustanovení, zákazníci a potenciální zákazníci dohromady dále označováni jako „Zákazníci“.
5.1 Reklamace nebo stížnost musí mít písemnou (listinnou, elektronickou) podobu.
5.2 Reklamace nebo stížnost musí být adresována Společnosti a obsahovat alespoň následující údaje:
5.3 Reklamace nebo stížnost musí být doručena Společnosti bez zbytečného odkladu po tom, kdy nastala skutečnost, jíž se reklamace nebo stížnost týká, případně bez zbytečného odkladu po tom, kdy se o této skutečnosti Zákazník dozvěděl.
5.4 Reklamace nebo stížnost může být podána i na osobním jednání s pracovníkem Společnosti, přičemž o této bude sepsán písemný záznam pracovníkem Společnosti v rozsahu údajů uvedených v článku 5.2.
5.5 Podání reklamace nebo stížnosti je bezplatné.
6.1 Reklamaci a stížnost přijímá jednatel Společnosti (dále jen oprávněná osoba).
6.2 Oprávněná osoba Společnosti má povinnost bez zbytečného odkladu po doručení reklamace nebo stížnosti přezkoumat, zda je reklamace nebo stížnost podána k tomu oprávněnou osobou a zda reklamace nebo stížnost splňuje formu a náležitosti uvedené v článku 5.
6.3 V případě, že oprávněná osoba Společnosti zjistí rozpor s článkem 4 nebo článkem 5, případně pokud nebude považovat reklamaci nebo stížnost za dostatečně jasnou a srozumitelnou, vyzve písemně Zákazníka k doplnění nebo nápravě s tím, že v této výzvě bude upozornění, že pokud nebude toto doplnění nebo náprava doručena Společnosti ve stanovené lhůtě (lhůtu stanovuje jednatel Společnosti podle svého uvážení s tím, že minimálně musí činit 14 dní) od doručení výzvy, je Společnost oprávněna reklamaci nebo stížnost odmítnout.
6.4 V případě, že Zákazník, nevyhoví této výzvě a ve stanovené lhůtě nedoručí Společnosti potřebné informace nebo doplnění, nebo v případě, že je rozpor s článkem 4 nebo článkem 5 nenapravitelný, je Společnost oprávněna reklamaci nebo stížnost odmítnout. O odmítnutí reklamace nebo stížnosti bude Zákazník písemně vyrozuměn.
6.5 V případě, že oprávněná osoba Společnosti nezjistí žádný rozpor s článkem 4 nebo článkem 5, případně byl rozpor vyřešen prostřednictvím zaslání výzvy podle článku 6.3 a přijetím doplnění nebo jiné nápravy na základě této výzvy, přistoupí k vyřízení stížnosti nebo reklamace.
6.6 V případě, že se podaná reklamace nebo stížnost bude vztahovat k činnosti finanční instituce, která poskytuje zákazníkovi finanční službu (dále jen „Finanční instituce“), jednatel Společnosti zajistí její neprodlené předání Finanční instituci a informuje Zákazníka o tom, že příslušnou k vyřízení této reklamace nebo stížnosti je Finanční instituce. Podmínky a náležitosti vyřizování reklamací a stížností u Finanční instituce stanovuje reklamační řád příslušné Finanční instituce.
7.1 Oprávněná osoba Společnosti je povinna prozkoumat skutečnosti tvrzené Zákazníkem v podané reklamaci či stížnosti, a to v součinnosti s pracovníkem Společnosti, kterého se reklamace či stížnost týká.
7.2 V případě potřeby je oprávněná osoba Společnosti oprávněna vyžádat si vyjádření i od ostatních pracovníků Společnosti nebo od dalších osob, prostřednictvím kterých vykonává Společnost svou činnost. Tyto osoby mají povinnost své vyjádření bez zbytečného odkladu poskytnout.
7.3 Oprávněná osoba Společnosti je povinna o reklamaci či stížnosti rozhodnout, a to jedním z následujících způsobů:
7.4 Oprávněná osoba Společnosti je povinna svoje rozhodnutí řádně odůvodnit.
7.5 Při vyřizování reklamace nebo stížnosti komunikuje Oprávněná osoba Společnosti se Zákazníkem vždy jasně a srozumitelně.
7.6 Společnost je povinna vyřídit reklamaci nebo stížnost Zákazníka neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího obdržení a v této lhůtě odeslat Zákazníkovi písemné vyjádření. Do této lhůty se nezapočítává doba, ve které Společnost vyzvala Zákazníka k doplnění stížnosti či reklamace.
7.7 Postup podání a vyřízení reklamace nebo stížnosti (reklamační řád) Společnost uveřejňuje na svých internetových stránkách.
8.1 Oprávněná osoba Společnosti je v souvislosti s příchozími reklamacemi a stížnostmi povinen evidovat a archivovat následující dokumenty:
8.2 Oprávněná osoba Společnosti vede evidenci přijatých a vyřízených reklamací a stížností v elektronické podobě. Formulář evidence stížností a reklamací tvoří přílohu č. 1 tohoto vnitřního předpisu.
8.3 Dokumenty uvedené v článku 8.1 a 8.2 Společnost uchovává nejméně po dobu 5 let od vyřízení stížnosti či reklamace.
V případě, že Zákazník nesouhlasí s vyřízením reklamace nebo stížnosti, je oprávněn se obrátit na dozorový orgán Společnosti, kterým je Česká národní banka, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, Česká republika, www.cnb.cz, případně podat žalobu na Společnost u příslušného soudu. Zákazník je oprávněn se rovněž obrátit na mimosoudní orgán řešení sporů, kterým je v oblasti investičních služeb, životního pojištění finanční arbitr - www.finarbitr.cz, u dalších finančních produktů zejména neživotního pojištění a doplňkového penzijního spoření Česká obchodní inspekce - www.coi.cz nebo Kanceláři ombudsmana České asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz). V případě smluv uzavřených online je možné využít také platformu pro řešení spotřebitelských sporů, která je dostupná na stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/. O této skutečnosti Společnost informuje Zákazníka v klientské dokumentaci a v reklamačním řádu umístěném na internetových stránkách Společnosti.
V zájmu Společnosti je přísné dodržování postupu při vyřizování stížností a reklamací zákazníků, potencionálních zákazníků a třetích osob. V případě vzniku škody společnosti zaviněním konkrétních zaměstnanců bude tato následně uplatňována postupem stanoveným obecně závaznými právními předpisy.
Sídlo společnosti: | Ke Štvanici 656/3 Praha 186 00 |
IČ: | 47115971 |
www: | www.allianz.cz |
hlášení škod: | +420 241 170 000 |
hlášení škod online: | nahlásit škodu |
Sídlo společnosti: | Masarykovo náměstí 1458 Pardubice 530 02 |
IČ: | 45534306 |
www: | www.csobpoj.cz |
hlášení škod: | +420 222 803 442 |
hlášení škod online: | nahlásit škodu |
Sídlo společnosti: | Nové sady 996/25 Brno 602 00 |
IČ: | 25073958 |
www: | www.direct.cz |
hlášení škod: | +420 270 270 777 |
hlášení škod online: | nahlásit škodu |
Sídlo společnosti: | Spálená 75/16 Praha 110 00 |
IČ: | 45272956 |
www: | www.generaliceska.cz |
hlášení škod: | +420 241 114 114 |
hlášení škod online: | nahlásit škodu |
Sídlo společnosti: | Pobřežní 665/21 Praha 186 00 |
IČ: | 47116617 |
www: | www.koop.cz |
hlášení škod: | +420 957 105 105 |
hlášení škod online: | nahlásit škodu |
Sídlo společnosti: | Evropská 810/136 Praha 160 00 |
IČ: | 49240480 |
www: | www.uniqa.cz |
hlášení škod: | +420 488 125 125 |
hlášení škod online: | nahlásit škodu |